Ile kosztuje prowadzenie profilu na Facebooku? A ile na Facebooku i Instagramie? To chyba jedno z najczęściej zadawanych w kontekście mediów społecznościowych pytań.
A jedyna słuszna odpowiedź na nie brzmi: to zależy 🙂

Zależy przede wszystkim od nakładu pracy, który ponosi social media menedżer (w tej roli ja), a to nie tyczy się jedynie ilości postów zamieszczanych na profilu. W zasadzie, biorąc pod uwagę mnogość innych czynników, tego tyczy się najmniej. Pod uwagę trzeba bowiem wziąć branżę, w jakiej działa marka, jej pozycję na rynku i rozmiar społeczności, do której chce dotrzeć lub którą chce stworzyć, a także rodzaje postów i dostarczenie materiałów do nich, częstotliwość publikacji oraz skalę zaangażowania administratora profilu (odpisywanie na komentarze i wiadomości prywatne) czy płatne kampanie reklamowe.

Jak zatem ustalam cenę?

Po pierwsze: rozmawiam. O tym, czego chciałby Klient, jaka jest jego wizja, co mu się podoba, a co nie.

Po drugie: konfrontuję z rzeczywistością. Sprawdzam, jak wygląda marka w mediach społecznościowych, wskazuję to mocne i słabe strony, porównuję z konkurencją, trendami i możliwościami.

Po trzecie: proponuję rozwiązania. Proponuję je kompleksowo – w większości pomogę Ci osobiście, a wszędzie indziej polecę sprawdzonych, rzetelnych profesjonalistów, wraz z którymi nie raz sprawiłam już, że Klient zakrzyknął: a to tak można? 🙂 Nawet nie można, a trzeba!

Jeżeli chcesz nawiązać współpracę

w zakresie promocji i marketingu w mediach społecznościowych, doradztwa medialnego czy copywritingu zadzwoń: 601 186 836 lub napisz: olga@krolowaslowa.pl